SEO Case studies

Jesteśmy dumni z sukcesów naszych klientów ... a wyniki mówią same za siebie ...

Case Study: Hurtownia części samochodowych

Klient

Pan Tomasz zadzwonił do naszej firmy w połowie Września. Przekazał, że prowadzi małą hurtownię części samochodowych w Krakowie. Biznes prosperował nie najgorzej, jednak jedynie dzięki poleceniom znajomych osób oraz stałym Klientom. Przed nawiązaniem współpracy Pan Tomasz wykonał dodatkowo audyt strony online.

Chcę istnieć w internecie!

Panu Tomaszowi marzyła się dobra widoczność strony w internecie, gdyż jak wiemy, internet jest już niemal w każdym domu i stanowi główne źródło informacji – o ludziach, miejscach, obiektach czy właśnie sklepach i hurtowniach określonych towarów. Po uzgodnieniu założeń współpracy i określeniu celów, zabraliśmy się do pracy, pozycjonowanie wystartowało!

Oczywiście przeanalizowaliśmy witrynę pod kątem technicznym i merytorycznym. Wiedzieliśmy, że będzie co robić – Pan Tomasz sam zarządzał stroną, choć nie był informatykiem. Zaufał nam w pełni, godząc się na nasze propozycje i to, co chcieliśmy zrobić w obrębie witryny:

  • przede wszystkim treści w obrębie serwisu, których… nie było! Szybko napisaliśmy część tekstów po naszej stronie, a pozostałe powstały przy współpracy z Klientem, który przecież to właśnie znał swoją ofertę najlepiej,
  • strona stworzona kilka lat temu nie była przystosowana do urządzeń mobilnych. Przedstawiliśmy naszemu Klientowi korzyści płynące z dostosowania witryny do różnych rozdzielczości ekranów i wspólnie podjęliśmy decyzję o zmianie szablonu serwisu na responsywny,
  • przy okazji zmiany szablonu, Klient zdecydował się na coś, co znacząco podniosło ocenę serwisu. Dobrze opisane produkty, bo o nich mowa, wreszcie zastąpiły jedynie zdjęcia tego, co sprzedawał Klient,
  • nawigacja, początkowo strasznie nieintuicyjna, po kilku modyfikacjach stała się przyjazna użytkownikom, jak i robotom sieciowym,
  • na bieżąco wykrywane i optymalizowane pozostałe błędy techniczne sprawiły, że strona ładowała się szybko i nie pozostawiała żadnych wątpliwości, co do poprawności działania.

Po kilku miesiącach pracy…

Pan Tomasz wkrótce po wszystkich przeprowadzonych modyfikacjach zaczął odczuwać różnicę. Zaczął widzieć swoją stronę w wyszukiwarce Google na przeróżne, branżowe wyrażenia kluczowe. Widzieli go też Klienci, o czym świadczyła zwiększona ilość telefonów. Pozycjonowanie strony w tym przypadku było dobrem koniecznym. Wraz z liczbą kontaktów, zwiększyło się również zadowolenie naszego Klienta, który wielokrotnie jeszcze dziękował nam oraz sobie za to, że zaufał właśnie naszej firmie.